Hızla gelişen teknoloji dünyası yeni meslekler ve iş fırsatlarını da beraberinde getiriyor. ITServ’e göre geleceğin meslekleri arasında uzaktan çalışma uzmanı, blockchain geliştirici,… Bu içeriği ve diğer içeriklerimizi görüntüleyebilmeniz için ABONE olmanız gerekmektedir. Abone olan üyelerimizin GİRİŞ yapması yeterlidir. ...

Turizm sektöründe akıllı seyahat kavramıyla dikkat çeken Bilet Dükkanı acentelerine sunduğu hizmetlerle dikkatleri üzerine topluyor. 30 yıllık deneyimiyle seyahat sektöründe, yolcu ve… Bu içeriği ve diğer içeriklerimizi görüntüleyebilmeniz için ABONE olmanız gerekmektedir. Abone olan üyelerimizin GİRİŞ yapması yeterlidir. ...

‘Dünyanın dijital ikizi’ olarak bilinen teknoloji şirketi Warp, Türkiye’deki ilk lansman etkinliğini İstanbul’da gerçekleştirdi. Şirketin CEO’su Oksana Golovina, “Warp’ın amacı, hayatların giderek… Bu içeriği ve diğer içeriklerimizi görüntüleyebilmeniz için ABONE olmanız gerekmektedir. Abone olan üyelerimizin GİRİŞ yapması yeterlidir. ...

1994 yılında bu yana Cat temsilciliğini yürüten Borusan Cat, bugün 3 ana segmentte; inşaat, maden ve güç sistemlerinde çalışmalarını sürdürüyor. Borusan Cat Türkiye, geniş hizmet yelpazesi ile iş makinesi, jeneratör, deniz motorları, yeni ünite ve yedek parça satışı, satış sonrası destek hizmetleri, kiralama hizmeti ile sertifikalı ikinci el iş makinesi konseptiyle Türkiye’de garantili ikinci el hizmeti sunuyor. Borusan Cat yaptığı ...

VR platformu büyümek konusunda zorluklarla mücadele ederken Meta, metaverse dünyasının yeni versiyonunu inşa ediyor. Şirket, Horizon Worlds için artık çok daha fazla içerik ve oyun yapmaya yoğunlaşacak. Meta, sosyal platformu büyük bir kitleye ulaşmak konusunda zorluk yaşarken Horizon Worlds sanal gerçeklik dünyasını daha fazla video oyunu içerecek şekilde elden geçirmeyi amaçlıyor. İnsanların avatar yaratabileceği ve diğer oyuncularla birlikte etkileşime geçebileceği ...

Sanal ve artırılmış gerçeklik gözlükleriyle yapılan marketing faaliyetleri her geçen gün artarken, bu trendi yakalayabilen ajanslar ve markalar rekabette birkaç adım önde olacak. Digital Exchange’in teknoloji ekibi Metaverse tam kapasite faaliyete alınınca ürünün deneyimini yaşatmayan marketing faaliyetleri demode kalacak derken, Digital Exchange’in CEO’su Emrah Pamuk ise “Marketing alanı da kendi gözlüklerini çıkararak geleceğe bu artırılmış ve sanal gözlüklerle bakacak. Bunu ...

4-6 Mayıs 2023 tarihlerinde ATO Congresium’da gerçekleştirilen Girişim ‘23 Zirvesi’nde Dijital Gündem TV’ye konuşan Türk Dünyası Mühendis Mimarlar Birliği (TDMMB) Çalışma Komisyonları Başkan Yardımcısı Yasemin Kuleyin, son dönemde oldukça popüler hale gelen Web 3 konusu hakkında görüşlerini paylaştı. Yasemin Kuleyin, Türkiye’nin Web 1 ve Web 2’de geriden takip ettiğini düşündüğünü söyledi. Web 3’ün bir takım avantajlar sunduğunu dile getiren Kuleyin, ...

Son dönemlerin popüler konuları arasında yer alan Metaverse’ün, dünya genelinde popülerliği katlanarak artmayı sürdürüyor. Dünyanın en fazla nüfusa sahip ülkelerinden biri arasında bulunan Hindistan’da yöneticilerin Metaverse’e olan ilgileri artmaya devam ediyor. Hindistan’da iş dünyası liderleri, Metaverse alanına ilgi duyuyor. İş dünyası liderleri tarafından yapmış oldukları açıklamalarda, Metaverse alanındaki hızlı gelişmelerin dikkatleri üzerine çektiği ve dijital dünyaların bir yıl içerisinde iş ...

EY, teknoloji sektörünün her yıl yakından takip ettiği ‘Teknoloji şirketleri için en büyük 10 fırsat’ araştırmasını duyurdu. Uluslararası danışmanlık ve denetim şirketi EY (Ernst & Young), her yıl hazırladığı ‘Teknoloji şirketleri için en büyük 10 fırsat’ araştırmasının en güncel versiyonunu yayınladı. Araştırma, teknoloji şirketlerini en fazla etkileme potansiyeline sahip olan 10 önemli fırsat alanını sıralıyor. Teknoloji şirketlerinin günümüzde yüksek enflasyon, ...

Mobil uygulamaları pazarı teknolojinin gelişmesine paralel olarak büyümesini aralıksız sürdürüyor. Mobil uygulama pazarının 2026 yılına kadar 614 milyar doları aşmasının öngörüldüğünü söyleyen Dijital Pazarlama Okulu Kurucusu Yasin Kaplan, burada asıl gelir modelinin uygulama için satın almalar olduğunu söyledi. Google Play’deki uygulamaların yüzde 97, App Store’daki uygulamaların ise yüzde 94 oranında ücretsiz bir şekilde indirildiğine dikkat çeken Kaplan, “Uygulamaların kullanıcılar tarafından daha çok ...

Dijital Gündem

BEDAVA
İNCELE